Гарантія на товар діє протягом 12 місяців з моменту отримання товару та заповненого гарантійного талона (зовнішній вигляд гарантійного талона) за умови виконання правил експлуатації обладнання.
БУДЬ ЛАСКА, зберігайте в цілості всі елементи упакування та комплектації CEL-FI обладнання, якщо раптом з якихось причин потрібно повернення або гарантійна заміна товару.
У разі гарантійної заміни та повернення обладнання покупець зобов'язаний повернути товар в цілому неушкодженому фабричному упакуванні та в повній комплектації, включаючи всі елементи, що входять до складу — обладнання, інструкції, заповнений гарантійний талон, блоки живлення, кріплення та ін. Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання за умови дотримання гарантійних умов та проведення нашими технічними фахівцями експертизи поверненого товару. Після отримання нами гарантійного товару наші технічні фахівці проведуть експертизу та приймуть рішення щодо подальших дій: ремонту, обміну або повернення грошей. За висновками експертизи ви отримаєте висновок сервісного центру. Якщо проблему не буде вирішено, покупцеві повертається повна вартість товару.
Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:
- пошкоджено упакування або будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін.
- серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні
- вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки
- дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації
- виріб пошкоджено або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування
- обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця
- виріб має виражені механічні та / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб
- виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин; - дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації
- представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.)
- обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв
- дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надлишкового шару накипу